Vragen is een kunst

Laat je niet beperken door tijd, geld, mensen of je markt. Overstijg je limieten met win-win enquêtes die je waardevolle resultaten opleveren en je vooruit stuwen.

Overstijg je limieten

Als professional bots je op 4 limieten: tijd, geld, mensen en de markt. Die limieten beperken je ook als je een enquête wil maken. Zo overstijg je je limieten:

1. Tijd

Wil je zelf een enquête opstellen? Dan kost je dat veel tijd. Tijd om te leren werken met de software, tijd om de resultaten te interpreteren. Ik neem je dat werk uit handen. Je krijgt een helder rapport mét interpretatie en kan dus meteen aan de slag.

2. Geld

Veel tijd kost je veel geld. Het kan ook anders: mijn enquêtes zijn heel toegankelijk geprijsd, zodat je stevig bespaart. Betaal geen leergeld, betaal voor resultaat.

3. Mensen

Het kost tijd en geld om de kennis van een enquête te integreren in je organisatie. Kennis die dan gekoppeld is aan één persoon. Verlaat die je bedrijf, dan kan je opnieuw beginnen. Je kiest dus beter voor een vaste, stabiele partner.

4. Markt

De huidige feedbacktools peilen naar hoe het is geweest. De assessmenttools naar hoe het nu is. En de coachingtools verzamelen enkel info. Ik ga telkens een stap verder in de vragen. Zo ontdek je welke noden er leven bij je respondenten en kan je daarop inspelen.

Win-win enquêtes

De meeste vragenlijsten geven niets terug aan de respondent. Steeds minder mensen vullen dus enquêtes in, wat de markt voor je aanbod beperkt. Mijn vragenlijsten geven je respondent echte meerwaarde en houden je klant dichtbij. Dit zijn de resultaten:

Voor de respondent:

  • Een verankering van wat ze meemaakten (feedbackenquête)
  • Een helder beeld met concrete tips (assessment)
  • Een leermoment met nieuwe inzichten (coachingtool)

En voor jou:

  •  Meer antwoorden waarmee jij aan de slag kan
  • Antwoorden die relevant zijn voor je business
  • Eerlijke, doordachte en waardevolle antwoorden

Ontdek het zelf: